پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2550
-
الف
+

تکلیف سریال‌های مناسبتی سال آینده مشخص شد

مرتضی میرباقری معاون سیما از ساخت ۳۰ مجموعه جدید تلویزیونی در رسانه ملی خبر داد.

مرتضی میرباقری معاون سیما از ساخت ۳۰ مجموعه جدید تلویزیونی در رسانه ملی خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم، بر اساس اعلام مرتضی میرباقری معاون سیما، 30 مجموعه تلویزیونی در حال تولید است و این می‌تواند خبر خوبی برای مخاطبان تلویزیون باشد.

مرتضی میرباقری در گفت و گویی در خصوص سریال سازی و تولید فیلم گفت: خوشبختانه سریال سازی از رکود و بیکاری خارج شده است و هزار نفر از عوامل تولید فعال شده‌اند و حدود ۳۰ مجموعه تلویزیونی در دست ساخت است.

وی با اشاره به اینکه تکلیف 50 سریال دیگر نیز مشخص شده است، افزود: تا یک سال آینده تکلیف سریال های مناسبتی در مناسبت‌های مهم مانند دهه فجر ، نوروز ،  ماه مبارک رمضان و تابستان ۹۶ مشخص شده است.

میرباقری گفت: امیدواریم سریال سازی به دوران طلایی خود برسد، چنانچه مجلس و دولت به ظرفیتی که در رسانه وجود دارد ، وقوف ویژه ای پیدا کند.

وی اضافه کرد: ما می توانیم تکلیف سریال های شبانه و الف ویژه که در آستانه ساخت هستند و نیز تکلیف ۱۰ سریال الف ویژه دیگر را مشخص کنیم و قرار است این سریال ها هر هفته و شبانه روی آنتن برود.

معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به اینکه شبکه جدیدی افتتاح نمی شود گفت: راه اندازی شبکه جدیدی در دستور کار رسانه ملی نیست.

مرتضی میرباقری گفت: به مناسبت عید غدیر، بحث پرداختن به مقطع سنی زیر ۱۸ سال و نوجوان در شبکه امید برنامه‌ریزی شد و امیدواریم این شبکه بتواند برای مقطع یاد شده و نسل آینده گام‌های موثری بردارد.

وی افزود: کار جدی ما در شش ماه دوم سال آن است که هر شبکه حداقل پنج برنامه ویژه که برند آن شبکه باشد با مخاطب بالا و مزیت تاثیرگذاری فراوان داشته باشد.

گفتنی است مجموعه‌های تلویزیونی جذابی مانند آخرین شب آرامش، آخرین گناه، پس از باران، اشک‌ها و لبخندها، اغماء، بانو، برای آخرین بار، پلیس جوان، پشت کنکوری‌ها، تب سرد، تصویر یک رویا، تفنگ سرپر، تولدی دیگر، چارخونه، حجر بن عدی، خاک سرخ، خانه ما، خوش رکاب، داستان یک شهر، دوران سرکشی، روز حسرت، روزگار جوانی، روزگار خوش حبیب آقا، روزگار قریب، زن بابا، زیر تیغ، زیرزمین، ساعت شنی، شب دهم، شب‌های برره، صاحبدلان، طلسم شدگان، عبور از پاییز، کاراگاه علوی، کت جادویی، کتاب فروشی هدهد، کلانتر، کلاه پهلوی، کمکم کن، کیف انگلیسی، گل‌های گرمسیری، گمشده، گمگشته، گنج مظفر،متهم گریخت، مدار صفر درجه، مرد هزارچهره، مریم مقدس، مسافری از هند، نرگس و ... در دورانی که مرتضی میرباقری معاونت سیما را عهده‌دار بوده، تولید و پخش شده‌ است.

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر